Każdy menedżer restauracji marzy o tym, żeby jego gastronomia była rozpoznawalna, wpisywała się w krajobraz miasta, tym samym przyciągając turystów oraz stałych bywalców. Co prawda Łódź nadal nie jest miastem formatu Warszawy, Wrocławia, czy Krakowa, które są licznie odwiedzane przez turystów, ale sądzimy, że dzięki metamorfozie, którą od pewnego czasu przechodzi, niebawem dołączy do grona najatrakcyjniejszych pod względem turystycznym miast w Polsce. Nie oznacza to jednak, że już dzisiaj Miasto Łódź nie ma nic do zaoferowania turystom! Najciekawsze miejsca możecie podziwiać, nie tylko przechadzając się łódzkimi ulicami, ale także odwiedzając restauracje oraz…oglądając magnesy stworzone przez Magnetyczną Łódź. Magnetyczna Łódź to projekt magnesów na lodówkę ze zdjęciami z Łodzi, przedstawiającymi miejsca z różnych względów przykuwające uwagę, charakterystyczne, ważne lub po prostu ciekawe. Na magnesach zagościły również gastronomie: Bawełna i Szpulka, które idealnie wpisują się wystrojami wnętrz w tradycję Łodzi przemysłowej.
Magnetyczne miejsca Łodzi
Zdjęcia przedstawione przez Magnetyczną Łódź pokazują migawki w codziennego życia miasta, w których każdy może odnaleźć własne zachwyty, refleksje i wspomnienia. Nie zabrakło więc OFF Piotrkowskiej, Manufaktury, czy Pasażu Róży — najpopularniejszych obecnie miejsc w naszym mieście. Większość z nich nie byłaby jednak tak urokliwa bez gastronomii, które często dały drugie życie zapomnianym pofabrycznym przestrzeniom i tworzą ich dzisiejszy klimat.
Bawełna i Szpulka
Bawełna i Szpulka to dwie siostrzane gastronomie, które mieszczą się na rynku w Manufakturze — największym kompleksie handlowo-rozrywkowym w Łodzi. Bawełna objęła swoim patronatem start projektu Magnetyczna Łódź. Dla Bawełny powstała także specjalna seria magnesów ze zdjęciami najlepiej oddającymi klimat tętniącej życiem restauracji, na który składają się ceglane ściany, fabryczne okna, pyszne dania i zawsze pełne sale. Swoje magnesy z logo Magnetyczna Łódź ma również Szpulka. Wszyscy kolekcjonerzy i miłośnicy magnesów na lodówkę mogą nabyć je w obu restauracjach przy barze.
Dlaczego to jest fajny pomysł?
Projekt Magnetyczna Łódź jest adresowany nie tylko do turystów. Warto podkreślić, że łodzianie w dużej mierze utożsamiają się ze swoim miastem, dlatego też magnesy często goszczą także na łódzkich lodówkach. Posiadanie przez gastronomię własnych magnesów gwarantuje większą rozpoznawalność i dotarcie do nowej grupy odbiorców. Każdy kto zakupi magnes nie tylko wzbogaci swoją domową kolekcję, ale także zabierze do domu najlepsze wspomnienia…i chętniej powróci po nowe.
Uwzględnienie przez pomysłodawczynię w tym projekcie gastronomii pokazuje, jak są one ważne w miejskim krwiobiegu, jak go ożywiają i ubarwiają.
Pozdrawiamy wszystkich gastronomów z Łodzi, a Magnetycznej Łodzi życzymy kolejnych inspirujących, magnetyzujących przestrzeni!