Bardzo dużo energii menedżerów w gastronomii jest pożytkowana na to, aby znaleźć pracowników z tak zwanego „prawdziwego zdarzenia“. Kiedy już ich znajdą nie zawsze potrafią ich zatrzymać na dłużej i nie zawsze wiedzą jak to zrobić. Na dzisiejszym spotkaniu Nais — platformy do nagradzania pracowników można było dowiedzieć się nieco o tym, jak komunikować się z pracownikami, jak dobrać bonusy, oraz jak pozyskiwać pracowników. Dzięki gościnnej prezentacji firmy ShareHire dodatkowo można było pogłębić wiedzę zakresu nowoczesnych rozwiązań poszukiwania specjalistów. Całe spotkanie odbyło się w bardzo sympatycznej kawiarni Hello! która przygotowała przepyszny poczęstunek.
Pozyskanie pracowników w nowej odsłonie
Na spotkaniu mogliśmy dowiedzieć się w jaki sposób, trafiając do społeczności, jesteśmy w stanie nawiązać nowe, bardziej skuteczne wybory jako pracodawcy. Mieliśmy także możliwość zgłębić czym w istocie jest employer branding, a także dowiedzieć się na przykładach znanych korporacji jak w kreatywny sposób wykorzystują one nowoczesne technologie, nie wydając nawet złotówki na kampanie angażujące potencjalnych pracowników.
Współpraca z pokoleniem Y
Podczas jednej z prezentacji zostały także poruszone kwestie związane z komunikacją między pracodawcą a pracownikiem z pokolenia Y (pokolenie to stanowią osoby urodzone między: 1984 a 1997r – przyp. red.), tym w jaki sposób podchodzą do pracy i podejmowanych zadań, oraz co jest dla nich istotne, jeśli chodzi o system motywacyjny.
Nowe narzędzia służące do wyróżnienia Twoich pracowników
Kiedyś były paczki świąteczne, koperty, następnie bony i karty. Jaką obecnie formę przekazywania bonusów wybrać, aby każdy z pracowników był zadowolony i nie dostawał kolejnego w życiu multiusporta, którego ani razu nie użyje? Tutaj z odsieczą przychodzą właśnie nowatorskie rozwiązania Nais 🙂