Jak wiadomo restauracja to jedno z miejsc, gdzie najchętniej celebrują swoje święto zakochani. Dlatego też warto pamiętać o stworzeniu ciekawej, przemyślanej strategii rezerwacji i interesującej akcji w Mediach Społecznościowych. To drugie nas bardziej interesuje, dlatego przedstawię Wam kilka akcji, które z różnych przyczyn mnie ujęły.

Atrakcyjność podania

Niewątpliwie wybierając się na walentynkową kolację – jednym z najważniejszych elementów jest nie tylko smak, ale też interesujące podanie, nawiązujące do charakteru święta. Bardzo ciekawą ofertę ma łódzkie bistro Ale Lipa, które przygotowało proste ale rozczulajce menu.

„Serca dwa”: smażone parówki z jajkiem sadzonym i pieczywem,

„Kwitnąca róża”: czerwone naleśniki z mascarpone i polewą czekoladową,

„Zakochany kundel”: tagliatelle pomidorowe z kurczakiem, suszonymi pomidorami i szpinakiem,

„Kaczka dziwaczka”: Kaczka konfitowana z musem jabłkowo-żurawinowym z puree ziemniaczanym.

 

 

Bardzo sympatyczny zestaw sushi zaserwuje dzisiaj niedawno otwarta japońska restauracja – Susharnia:

 

Pocałunek gratyfikowany 😉

Walentynki to czas kiedy mamy sobie okazywać uczucia. Dlatego menedżerowie Innego Wymiaru zaproponowali drinka za całusa:

 

Dodatkowo serwują pyszne menu i muzykę jazzową na żywo!!!

Jeszcze krok dalej poszły nasze przyjaciółki z Pinco Pallino, które jak zwykle żywiołowo i spontanicznie podchodzą do tematu:

PS: Prosimy organizatorki o wiadomość jakie miłosne wyznanie wygrało 🙂

 

Jak widać na załączonych obrazkach Walentynki wszędzie mogą wyglądać inaczej. Cieszy nas, że coraz częściej stawiacie na kreatywność, dobrą jakość i autentyczność bo zarówno w miłości, jak i w gastronomii ważne jest to, żeby cały czas poznawać się i zaskakiwać 😉

 

Dominika Ciurzyńska

Ocena Artykułu
Twoja ocena
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*