Administratorem danych osobowych jest JNS Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 18, (93-578 Łódź), NIP 725-189-13-94, nasze dane kontaktowe: e-mail: biuro@jns.pl, telefon: +48 42 209 27 01, fax: +48 42 209 27 02.
Na naszej stronie internetowej stosujemy sposób zautomatyzowany przetwarzania danych (w tym profilowania), zbierania danych statystycznych i analizowania ruchu na stronie internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat administratora danych, odbiorców danych, profilowania, sposobu wykorzystania oraz sposobu zmiany ustawień przeglądarki, kliknij TUTAJ. Korzystając z tej strony bez zmian ustawień wyrażasz zgodę na profilowanie.
Nie bez powodu mówi się, że ktoś kogo nie można odnaleźć w internecie, nie istnieje. Chcąc dotrzeć do klienta, należy pozwolić mu się znaleźć. W tym celu warto stworzyć stronę internetową firmy, wraz z dokładnym opisem oferty (w tym propozycji organizacji imprez zamkniętych). Dobrym rozwiązaniem jest podział oferty na dostępne pakiety: podstawowy, rozszerzony i premium. Warto zadbać również o stronę graficzną witryny i stworzyć galerię: fotografii z odbytych imprez, zdjęć wystroju sali, rozmieszczenia i nakrycia stolików oraz dań serwowanych przez kuchnię. W podobnym tonie można zrobić profil firmy na Facebooku oraz bloga. W celu wypromowania nowo powstałej strony internetowej warto zapoznać się z pojęciem optymalizacji (SEO). Inną możliwością dotarcia do szerokiej grupy odbiorców, jest stworzenie bazy mailingowej. Posiadając adresy e-mail klientów, można przedstawić swoją ofertę, wysyłając wiadomość elektroniczną.
Dzięki dobrze przeprowadzonej promocji w sieci – nastąpi bezpośrednia rozmowa z potencjalnym klientem. Jest to kluczowy moment. Jeśli klient ci zaufa i oceni, że może polegać na tobie przy organizacji jednego z ważniejszych wydarzeń – możesz cieszyć się sukcesem. Ważnym jest aby nie bać podjęcia kontaktu z zainteresowanym, który przysyła maila. Kolejną ważną wskazówką jest słuchanie klienta ( chociaż masz świetną ofertę nie bombarduj nią – to może być zbyt przytłaczające). Podczas kontaktu twarzą w twarz, lub w rozmowie telefonicznej, można dokładnie poznać odbiorcę oraz jego potrzeby. Warto także po odbytej rozmowie przesłać klientowi podsumowanie – dzięki temu możemy się pozbyć ewentualnych niedopowiedzeń, które mogą mieć czasem tragiczne skutki.
W zależności od typu klienta i oferty można zastanowić się nad wydrukowaniem luksusowego folderu, w którym w sposób profesjonalny przedstawisz swoją ofertę. Jest to dobry atrybut zwłaszcza wtedy, gdy całą swoją ofertę prezentujesz klientowi bezpośrednio,twarzą w twarz. Broszura będzie tu elementem angażującym dzięki której klient więcej zapamięta z rozmowy z tobą.
Co z ulotkami? Temat ten staje się coraz bardziej kontrowersyjny. Jeśli jednak masz przeczucie, że jest to dobra droga dotarcia do twoich klientów – spróbuj.
Jeśli masz pytania dotyczące promocji imprez zamkniętych, masz doświadczenia z którymi chcesz się podzielić, coś chcesz skonsultować, albo uznajesz że zupełnie nie mamy racji – napisz do nas 🙂