Administratorem danych osobowych jest JNS Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 18, (93-578 Łódź), NIP 725-189-13-94, nasze dane kontaktowe: e-mail: biuro@jns.pl, telefon: +48 42 209 27 01, fax: +48 42 209 27 02.
Na naszej stronie internetowej stosujemy sposób zautomatyzowany przetwarzania danych (w tym profilowania), zbierania danych statystycznych i analizowania ruchu na stronie internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat administratora danych, odbiorców danych, profilowania, sposobu wykorzystania oraz sposobu zmiany ustawień przeglądarki, kliknij TUTAJ. Korzystając z tej strony bez zmian ustawień wyrażasz zgodę na profilowanie.
Wyjdź potrzebom naprzeciw.Niezależnie od tego, w jakiej kuchni specjalizuje się Twoja restauracja piknik jest doskonałym, pomysłem na rozreklamowanie jej. Otwarcie się na zupełnie nową przestrzeń to strzał w dziesiątkę! Piknik z pewnością spodoba się rodzinom z dziećmi, które w przestrzeni restauracyjnej nie zawsze czują się wystarczająco komfortowo.
Kreuj miłe wspomnienia. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego tak ważne jest, by mieć w restauracji namiastkę natury? Ludzie w otoczeniu zieleni czują się dużo lepiej, swobodniej. Natura wywołuje w nas dobry nastrój, a kolor zielony odpręża. Taki klimat sprzyja pojawianiu się w kliencie pozytywnych skojarzeń z daną marką. A przecież chętnie wraca się tam, gdzie było nam dobrze i przyjemnie, prawda?
Potęguj apetyt i doznania. Stworzenie piknikowej atmosfery nie jest ani trudne, ani kosztowne. Wystarczy zaledwie kilka kocyków rozłożonych na trawie i odrobina fantazji. Sezonowe produkty spożywane w takich okolicznościach nabierają zupełnie nowej wartości. Świeże powietrze i pyszne przekąski potęgują sielankowy nastrój, który udzieli się gościom (nawet tym awanturującym się). Pozytywne bodźce szybko utrwalą się w pamięci klientów i stworzą obraz wyjątkowego restauratora, jakim niewątpliwie jesteś!
Pamiętaj o reklamie. Jak rozreklamować tego typu pomysł? Najprostszym i najszybszym sposobem jest stworzenie wydarzenia na Facebooku. Zaproś swoich klientów i przyjaciół. Zaangażuj w akcję również swoich pracowników. Umieść post o wydarzeniu na kilku grupach, na których pojawiają się miejskie wydarzenia. Możesz także zainwestować w reklamę, albo zaprosić inną firmę, której oferta świetnie będzie się uzupełniała z Twoją, np. mobilną kawiarnię.