Internet? Twoja restauracja musi w nim być!

Otworzyłeś lokal gastronomiczny, posiadasz świetne menu i lokalizację, a mimo to wciąż brakuje w nim gości? Powodem takiej sytuacji może być brak Twojej obecności w internecie. Poznaj 3 powody dla których koniecznie musisz to zmienić, by Twoja restauracja miała szansę odnieść spektakularny sukces.

#1 Nie ma Cię w internecie? Nie istniejesz.

To brutalna prawda z którą musisz się zmierzyć. W XXI wieku i w erze mobile goście szukają informacji i opinii o lokalach gastronomicznych w pierwszej kolejności w internecie. Gdy nie znajdą Twojej restauracji – na 99% skorzystają z usług Twojej konkurencji. Co to oznacza dla Ciebie? Utratę potencjalnych klientów i brak szansy na jakikolwiek zarobek. Restauracja bazująca tylko i wyłącznie na kilku stałych klientach prędzej czy później będzie musiała być zamknięta z uwagi na brak rentowności. Tego nie chcesz, prawda? Dlatego czym prędzej napisz do mnie i dowiedz się w jaki sposób możesz zaistnieć w internecie ze swoim biznesem.

#2 Jest tyle możliwości, że aż szkoda z tego nie skorzystać!

Strona www, profile na portalach społecznościowych, wizytówka w Google czy też w TripAdvisor – to tylko niektóre z opcji z których możesz skorzystać w procesie promowania swojej restauracji. Co najważniejsze – wbrew pozoru nie musisz wydawać na to wszystko kosmicznych pieniędzy. Dla przykładu stworzenie profilu na Facebooku, Twitterze czy Instagramie jest całkowicie darmowe. Jedyną walutą, którą musisz na to poświęcić jest…czas. Jeśli jednak nie czujesz się dobrze w świecie internetu i mediów społecznościowych warto zlecić promowanie Twojej restauracji wyspecjalizowanej agencji. Alternatywną opcją jest również zatrudnienie w swojej restauracji menadżera posiadającego doświadczenie w marketingu internetowym. Dzięki temu zwiększysz możliwości dotarcia do informacji o swoim lokalu gastronomicznym potencjalnym gościom, a o to przecież w tym wszystkim chodzi, prawda?

#3 Chcesz wiedzieć co myślą inni? Znajdziesz to w internecie!

Nikt ani nic na tym świecie nie jest idealne. Im szybciej sobie to uświadomisz, tym prędzej będziesz mógł wdrażać pozytywne zmiany w swojej restauracji. Niestety rzadko kiedy masz okazję dowiedzieć się co ewentualnie poszło nie tak lub co w Twoim lokalu jest naprawdę świetne i bardzo podoba się gościom. Na szczęście na ratunek przychodzi internet. To właśnie tutaj wyrażane są najbardziej szczere opinie o obsłudze klienta z których możesz wyciągać lekcje na przyszłość. Goście zamieszczają je w specjalnych sekcjach na profilach w mediach społecznościowych lub na forach internetowych czy też pod wizytówkami danego biznesu w Google. Pamiętaj o tym, by odpowiadać na absolutnie każdą opinię na temat swojej restauracji. Dlaczego? Ponieważ bez względu na to czy jest pozytywna czy negatywna ktoś poświęcił czas na jej napisanie i warto się do tych słów ustosunkować. Przede wszystkim miej jednak na uwadze to, by zastanowić się nad treścią opinii na temat Twojej restauracji. Jeśli dominują negatywy – to znak, że czas najwyższy coś zmienić.

Chcesz wiedzieć więcej o tym jak zaistnieć ze swoją restauracją w internecie? Napisz do mnie! 🙂 

 

 

Ocena Artykułu
Twoja ocena
[Głosów: 2 Ocena: 5]
Internet? Twoja restauracja musi w nim być! dnia 15 Styczeń 2016 ocena 4.9 of 5

Komentarze są wyłączone.