kolor (2)Wyobraźmy sobie idealne środowisko, w którym nie ma awarii…

U wielu z Was w kącikach ust już pojawia się szyderczy uśmieszek. Praca z ludźmi, komputerami i brak awarii? Niewykonalne. Są jednak sposoby na to, żeby znakomitą ich liczbę usunąć jeszcze zanim staną się uciążliwe dla Twoich pracowników.

W jaki sposób jeszcze szybciej reagować na usterki? Jest na to rozwiązanie – system ostrzegania o awariach. W ramach naszych usług dysponujemy systemem NAG-100. Pozwala on monitorować działania urządzeń komputerowych oraz ich stan.

Jeśli więc Twoja infrastruktura informatyczna (tj.: stanowiska POS, drukarki, telefony, serwery, aplikacje, oprogramowanie gastronomiczne, etc.) jest podłączona do naszego systemu monitoringu, jej dostępność wzrasta do 97% w skali roku. Oznacza to, że awaryjność Twojej infrastruktury maleje, zapewniając Ci tym samym sprawne funkcjonowanie bez przestojów i gorączkowania się, jak poradzić sobie z kolejną awarią.

Tę przyjemną dla Ciebie wizję zapewnia wcześniejsze wykrywanie zagrożeń, które wysyła powiadomienia do technicznego centrum wsparcia. Technicy na podstawie powiadomień reagują na zagrożenia i usuwają ich przyczyny. To samo w przypadku awarii. Jasna informacja dla technika wygenerowana przez system daje możliwość uzyskania precyzyjnej informacji: co nie działa i co jest źródłem problemu.

Dzięki takiemu zarządzaniu firmą zajmującą się outsourcingiem IT możesz nawet nie spostrzec, że jakakolwiek awaria ma lub miała miejsce.

 

Ocena Artykułu
Twoja ocena
[Głosów: 3 Ocena: 4.7]

Komentarze są wyłączone.