kolor (1)

Zastanawiałeś się, jak rozwiązać problemy awarii technicznych tak, aby nie musieć czekać godzinami na serwisanta? Dzisiejszy wpis pomoże Ci odpowiedzieć na to pytanie.

Telefoniczne centrum wsparcia technicznego – inaczej helpdesk, to coraz częściej stosowana metoda wspierania firm. Do niedawna był to sposób radzenia sobie z usterkami tylko w dużych korporacjach. Obecnie coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw podejmuje tego typu współpracę. Dlaczego Twojej gastronomii również przyda się wsparcie IT? Odpowiedzi jest wiele. Postaram się dziś przedstawić kilka z nich.

Przede wszystkim – skalowalność kosztów i incydentalność awarii. Dziś masz problem techniczny i potrzebujesz naszej pomocy – jutro wszystko działa bez szwanku. Gastronomia jest idealnym miejscem do zastosowania współpracy z telefonicznym centrum wsparcia technicznego. Zwyczajnie nie opłaca Ci się zatrudniać informatyka na ćwierć etatu, a tym bardziej czekać na serwisanta, który przyjedzie na miejsce, przedzierając się przez korki. Zastanów się zatem, ile godzin wsparcia w miesiącu potrzebujesz . Ponadto – system, jak i ludzie, uczy się. Możesz więc być pewny, że to, co dziś zajmuje nam 25 minut, niebawem będziemy dla Ciebie realizować w 15 minut, a nawet szybciej.

Tylko 5% awarii wymaga wizyty technika w Twojej firmie.

Niektórych ta teza może zaskoczyć, jednak nasze doświadczenie tylko ją potwierdza. Dzięki powszechnym obecnie metodom jesteśmy w stanie naprawić większość usterek w sposób zdalny, z każdego zakątka świata. Dzięki temu nie płacisz za dodatkowy czas i dojazd technika. Dodatkowo informatyk ma zapewniony komfort pracy. Może spokojnie i płynnie przejść z jednego zleconego tematu na drugi. Ma także stały dostęp do bazy wiedzy, dzięki której może działać równie sprawnie, jakby był na miejscu – a nawet lepiej.

No tak, ale przecież nie wszystko da się zrobić zdalnie!

Istotnym aspektem współpracy jest dbanie o infrastrukturę techniczną klienta – na zasadzie lepiej przeciwdziałać, niż leczyć. Tym oto sposobem doszliśmy do cyklicznych przeglądów stanu urządzeń, których wykonanie pozwala na wykrycie potencjalnych zagrożeń, takich jak zalanie, niekorzystny wpływ oparów oleju, wysokiej temperatury, etc. Eliminacja zagrożeń przez technika przedłuży zdecydowanie życie urządzeń i zmniejszy ryzyko awarii.

Tak oto prezentują się plusy współpracy z telefonicznym centrum wsparcia. Jeśli jesteście ciekawi innych rozwiązań IT dla gastronomii – śledźcie mój profil ekspercki.

Ocena Artykułu
Twoja ocena
[Głosów: 1 Ocena: 5]

Komentarze są wyłączone.