Nierzadko tempo obsługi to duże kryterium w recenzjach restauracji. Goście skarżą się na czas oczekiwania kelnera, niemożność zauważenia go na sali, czasem też sam zabiegany kelner zapomina podejść do tego schowanego stolika w rogu. Z tego powodu producenci oprogramowania starają się wyjść na przeciw temu problemowi, proponując rozwiązania mające poprawić i zadowolenie gości w restauracji, jak i organizację pracy załogi.

Jednym z takich rozwiązań jest Szybki Kelner. Wykorzystuje on bardzo proste w obsłudze nadajniki pełniące przede wszystkim funkcję „dzwoneczka”. Łatwość użytkownia to ważny czynnik w ocenie jakości tego typu systemów, gdyż jeśli gość nie będzie w stanie szybko się nim posłużyć, może spowodować to jego niezadowolenie.

Szybki Kelner pozwala głównie:

  • Przywołać kelnera – np. w celu złożenia zamówienia
  • Sygnalizować płatność kartą i gotówką

Nadajniki posiadają kolorowe guziki przywołującymi obsługę. Każde wyszczególnione zamówienie ma przypisany kolor i sygnał dźwiękowy. Zgłoszenia są kolejkowane a kolejność można podejrzeć na bieżąco na wyświetlaczu urządzenia.

Szybki kelner wyróżnia się łatwością instalacji i obsługi, intuicyjnością, szybkością działania i niezależnością od innych sieci (wifi czy bluetooth).

Dzięki temu gość restauracji uniknie stresującego wyszukiwania kelnera wzrokiem a restauracja usprawni swoją obsługę. Wszyscy zyskują.

Ocena Artykułu
Twoja ocena
[Głosów: 3 Ocena: 1.7]