targi

W dniach 12-14 października będziemy mieć kolejną okazję, aby odświeżyć swoją wiedzę na temat nowych rozwiązań dla branży hotelarskiej, a także odpowiedzieć sobie na kilka fundamentalnych pytań związanych z branżą i inwestycjami.

 

Efektywna organizacja pracy w hotelu

Oprócz bogatej oferty wystawców podczas trzech dni targów uczestnicy będą mogli zgłębić swoją wiedzę z zakresu zarządzania zespołem, finansami, czy wizerunkiem. Pierwszego dnia uczestnicy wezmą udział w szkoleniu „Efektywna organizacja pracy w hotelu” organizowanym przez Akademię Hotelarza. Szkolenie składać będzie się z dwóch bloków, podczas których podejmowane będą kwestie zarządzania zasobami ludzkimi w hotelu i gastronomii. Poprowadzą go Maciej Knyrek – Dyrektor generalny AC by Marriott Wrocław oraz Elżbieta Nitsze – Dyrektor generalny, Airport Hotel Okęcie.

ABC inwestycji hotelarskiej

Drugiego dnia targów ci, którzy planują podjąć decyzję o po lub zaczynają prowadzić inwestycję hotelarską, będą mieli szansę dowiedzieć się od praktyków jak uniknąć wielu problemów i potknięć na swojej drodze. Seminarium poprowadzą specjaliści z Projekt Hotel — Opiekuna inwestora hotelarskiego. Celem spotkania jest zapoznanie słuchaczy z zasadami i realiami inwestowania w hotelarstwo w Polsce, z problemami większości polskich inwestorów hotelarskich, z wiedzą im trudno dostępną, ze sposobami rozwiązania tych problemów i w efekcie prawidłowego zdefiniowania hotelu, pensjonatu, domu wczasowego czy kwatery agroturystycznej.

Produkt regionalny

Kolejnym istotnym tematem będzie odświeżenie menu hotelowych restauracji, który zostanie poruszony podczas seminarium „Produkt regionalny w hotelarstwie i gastronomii”. Poprowadzi je Chef Kuba Korczak. Dodatkowo organizowane są również Mistrzostwa Kulinarne im. Hanny Szymanderskiej. Podjecie tego tematu ma na celu pokazanie różnorodności lokalnych produktów, zachęcić do korzystania z nich, oraz poszukiwania nowych ciekawych połączeń. Zadaniem uczestników konkursu będzie przygotowanie dań, opartych na produktach regionalnych w dowolnych, kreatywnych aranżacjach, których smak oczaruje podniebienia wymagających jurorów.

Konferencja „Wpływ czegoś na coś a maksymalizacja zysków hotelowych. Co mierzyć a czego nie?”

Jak wybrać odpowiednie zestawy analiz, aby rzeczywiście pomogło to podnosić zyskowność hotelu, a nie stało się kolejną tabelką czy systemem online? Co mierzyć a czego nie? – na ten temat dyskutować będą: Paweł Lewtak, Członek Zarządu Hotele Warszawskie Syrena, Marta Hancock, Director of Revenue Management Easter Europe, AccorHotels / Orbis S.A. oraz Jakub Klimczak, Business Development Manager- STR.

Warto być na bieżąco!

Obecność na targach jest ważnym aspektem śledzenia nowości w branży i poszukiwania nowych kontaktów. Wstęp na targi jest wolny. Jeśli klikniesz TUTAJ wygenerujesz bilet wstępu online.

Do zobaczenia na 9 Międzynarodowych Targach wyposażenia obiektów noclegowych!

Ocena Artykułu
Twoja ocena
[Głosów: 1 Ocena: 5]