Administratorem danych osobowych jest JNS Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 18, (93-578 Łódź), NIP 725-189-13-94, nasze dane kontaktowe: e-mail: biuro@jns.pl, telefon: +48 42 209 27 01, fax: +48 42 209 27 02.
Na naszej stronie internetowej stosujemy sposób zautomatyzowany przetwarzania danych (w tym profilowania), zbierania danych statystycznych i analizowania ruchu na stronie internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat administratora danych, odbiorców danych, profilowania, sposobu wykorzystania oraz sposobu zmiany ustawień przeglądarki, kliknij TUTAJ. Korzystając z tej strony bez zmian ustawień wyrażasz zgodę na profilowanie.

Akceptuję

Zapisz się do newslettera!

Dołącz do newslettera i bądź na bieżąco z najnowszymi artykułami, informacjami i promocjami.

Regulamin newslettera dostępny tutaj





Uczestnicz w targach branżowych!

W natłoku codziennych zadań często wpadamy w rutynę i tracimy czujność. Wyjazd na branżowe targi może stać się pretekstem do Twojego rozwoju jako menedżer, właściciel lub restaurator.

Poznaj nowe możliwości i technologie

Z roku na rok rozwiązań dla gastronomii i hotelarstwa przybywa. Nowe moduły systemów i narzędzi wspierających procesy zachodzące w branży powstają jak grzyby po deszczu. Warto zatem zbadać rynek nawet na poziomie podstawowym. Jeśli jesteś laikiem – właśnie na targach masz możliwość spotkać się z przedstawicielami firm, którzy wytłumaczą Ci, na czym dana innowacja polega i jakie korzyści możesz z tego wynieść. Pamiętaj, że nowe rozwiązania w większości przypadków mają za zadanie zoptymalizować czas realizacji poszczególnych zadań, co w skali miesiąca może przynieść spore oszczędności!

Złap dystans i poznaj nowych ludzi!

Wyjazd, na którym masz możliwość porozmawiania z ludźmi z branży może pozwolić Ci złapać dystans do bieżących problemów, przed którymi stoisz jako osoba zarządzająca biznesem. Możliwe, że w kuluarowej rozmowie część z nich się rozwiąże, bo spotkasz kogoś, kto miał podobny problem. Wiele osób narzeka na fakt, że restauratorzy i hotelarze nie wymieniają się doświadczeniami, obawiając się konkurencji. To zła tendencja, od której się szczęśliwie staramy odejść, a targi są miejscem, gdzie nowe otwarte podejście do biznesu ma szanse dać o sobie znać.

Uczestnicz w szkoleniach

W dużej mierze targi to także świetny moment na to, aby szkolić swoje umiejętności. Często w ramach biletu wstępu możesz uczestniczyć w wielu panelach dyskusyjnych, szkoleniach, warsztatach, czy seminariach. Masz wtedy możliwość usystematyzować swoją wiedzę, ale także poznać tych, którzy wiedzą nieco więcej od Ciebie. Prowadzący często są osobami, które chętnie w ramach takich spotkań udzielają konsultacji. Warto skorzystać ze wszystkich możliwości, jakie dają poszczególne spotkania tego typu, aby starać się być jeszcze lepszym w tym, co robisz!

Szukaj nowych kontaktów

Wspomniane panele dyskusyjne, degustacje, testy, pokazy — wszystkie te sytuacje dają szansę poznania nowych osób, które mają trochę inne spojrzenie na tę samą branżę. Warto z tego skorzystać. Pamiętaj, że za każdym rozwiązaniem i pomysłem stoi człowiek, od którego możesz dowiedzieć się wiele nowych rzeczy i który w większy lub mniejszym stopniu może przyczynić się do Twojego osobistego rozwoju i sukcesu!

Nie trać zatem czasu! Kolejne targi już 5 – 7 kwietnia w Warszawie!

Ocena Artykułu
Twoja ocena
[Głosów: 0 Ocena: 0]
Przejdź do paska narzędzi