Administratorem danych osobowych jest JNS Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 18, (93-578 Łódź), NIP 725-189-13-94, nasze dane kontaktowe: e-mail: biuro@jns.pl, telefon: +48 42 209 27 01, fax: +48 42 209 27 02.
Na naszej stronie internetowej stosujemy sposób zautomatyzowany przetwarzania danych (w tym profilowania), zbierania danych statystycznych i analizowania ruchu na stronie internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat administratora danych, odbiorców danych, profilowania, sposobu wykorzystania oraz sposobu zmiany ustawień przeglądarki, kliknij TUTAJ. Korzystając z tej strony bez zmian ustawień wyrażasz zgodę na profilowanie.

Akceptuję

Zapisz się do newslettera!

Dołącz do newslettera i bądź na bieżąco z najnowszymi artykułami, informacjami i promocjami.

Regulamin newslettera dostępny tutaj





Promocja imprez zamkniętych w gastronomii

imprezy zamknięte promocja

Twoja gastronomia jest interesującym miejscem, ale nie zawsze ilość klientów cię zadowala? Może warto zastanowić się nad organizacją imprez zamkniętych? To świetne rozwiązanie dla tych, którzy nie boją się ogromu zobowiązań w imię zagwarantowanej pełnej sali gości.

Jak zatem podejść do tematu, żeby osiągnąć zadowalające cele w szybkim czasie? Poniżej prezentujemy kilka cennych wskazówek.

Oferta w internecie – must have!

Nie bez powodu mówi się, że ktoś kogo nie można odnaleźć w internecie, nie istnieje. Chcąc dotrzeć do klienta, należy pozwolić mu się znaleźć. W tym celu warto stworzyć stronę internetową firmy, wraz z dokładnym opisem oferty (w tym propozycji organizacji imprez zamkniętych). Dobrym rozwiązaniem jest podział oferty na dostępne pakiety: podstawowy, rozszerzony i premium. Warto zadbać również o stronę graficzną witryny i stworzyć galerię: fotografii z odbytych imprez, zdjęć wystroju sali, rozmieszczenia i nakrycia stolików oraz dań serwowanych przez kuchnię. W podobnym tonie można zrobić profil firmy na Facebooku oraz bloga. W celu wypromowania nowo powstałej strony internetowej warto zapoznać się z pojęciem optymalizacji (SEO). Inną możliwością dotarcia do szerokiej grupy odbiorców, jest stworzenie bazy mailingowej. Posiadając adresy e-mail klientów, można przedstawić swoją ofertę, wysyłając wiadomość elektroniczną.

Wykorzystaj bezpośredni kontakt z klientem.

Dzięki dobrze przeprowadzonej promocji w sieci – nastąpi bezpośrednia rozmowa z potencjalnym klientem. Jest to kluczowy moment. Jeśli klient ci zaufa i oceni, że może polegać na tobie przy organizacji jednego z ważniejszych wydarzeń – możesz cieszyć się sukcesem. Ważnym jest aby nie bać podjęcia kontaktu z zainteresowanym, który przysyła maila. Kolejną ważną wskazówką jest słuchanie klienta ( chociaż masz świetną ofertę nie bombarduj nią – to może być zbyt przytłaczające). Podczas kontaktu twarzą w twarz, lub w rozmowie telefonicznej, można dokładnie poznać odbiorcę oraz jego potrzeby. Warto także po odbytej rozmowie przesłać klientowi podsumowanie – dzięki temu możemy się pozbyć ewentualnych niedopowiedzeń, które mogą mieć czasem tragiczne skutki.

Stare, dobre ulotki a może folder?

W zależności od typu klienta i oferty można zastanowić się nad wydrukowaniem luksusowego folderu, w którym w sposób profesjonalny przedstawisz swoją ofertę. Jest to dobry atrybut zwłaszcza wtedy, gdy całą swoją ofertę prezentujesz klientowi bezpośrednio,twarzą w twarz. Broszura będzie tu elementem angażującym dzięki której klient więcej zapamięta z rozmowy z tobą.

Co z ulotkami? Temat ten staje się coraz bardziej kontrowersyjny. Jeśli jednak masz przeczucie, że jest to dobra droga dotarcia do twoich klientów – spróbuj.

Jeśli masz pytania dotyczące promocji imprez zamkniętych, masz doświadczenia z którymi chcesz się podzielić, coś chcesz skonsultować, albo uznajesz że zupełnie nie mamy racji – napisz do nas 🙂

Ocena Artykułu
Twoja ocena
[Głosów: 0 Ocena: 0]
Przejdź do paska narzędzi